Η ανέγερση του ναού πραγματοποιήθηκε το 1983, πάνω σε προϋπάρχον παλαιοχριστιανικό ναό. Ο πρώτος εφημέριος της ενορίας ήταν ο ιερομόναχος Γαβριήλ, ιδιοκτήτης του μονυδρίου των Αγίων Αποστόλων, από το 1798 ως το 1840.
Κοντά στη θάλασσα, στο Έλιος, φάνηκαν τοίχοι μεγάλου παλαιοχριστιανικού ναού (6-7ος αιώνας) και 3 μεγάλοι μαρμάρινοι κίονες, κατά μήκος του δρόμου, τη δεκαετία του 1970. Ο ναός αυτός ήταν σύγχρονος με τον παλιό ναό του Αγίου Νικολάου στο Λουτράκι της Γλώσσας.
Κείμενο: Ηρώ Μελαχροινάκη
The church was built in 1983 on the foundations of a pre-existing early Christian basilica. The first parish priest was Hieromonk Gavriil, owner of the chapel of the Holy Apostles, who served from 1798 to 1840.
Near the sea, at Elios, walls of a large early Christian church (6th–7th century) and three large marble columns were discovered along the road in the 1970s. This church was contemporary with the old church of Saint Nicholas in Loutraki of Glossa.
Text: Iro Melachroinaki